wtorek, 25 sierpnia 2015

Od Vylent'a cd Stream

Popatrzyłem na nią i odrzekłem :
-Nie poznałem tu jeszcze nikogo innego. Jesteś pierwsza. - odszedłem kawałek dalej, gdzie przy jeziorku był cień. Wszedłem do wody. Była chłodna .
-Chodź tu. Tu jest chłodniej. - plasnąłem łapą w wodę zachęcająco. Jednak ochlapało ją, czego nie planowałem. Już oczekiwałem na oddanie mi, ale wadera tylko się wzdrygnęła i weszła.
-Lepiej, co nie?
-Tak. - odrzekła. Siedzieliśmy tak dłuższą chwilę, ale zaczynało mi się nudzić.
Zacząłem grzebać łapą w piasku, a w końcu przewróciłem się na plecy. Było mi tak dobrze, że zdawało mi się, że łączę się z tym cieniem, w którym siedziałem. Westchnąłem głęboko, ale musiałem się opanować, bo na serio bym się połączył z cieniem. Byłoby potem trochę nieciekawie.
-Dobra. Nudzi mi się. Idziemy gdzieś? - zapytałem wstając.

Stream?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz