poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Od Stream cd Vylent'a

Kiedy dobiegliśmy na polane wypatrzyliśmy jelenie. Było ich dość dużo , ale co tam . Popatrzałam się na jelenia który stał dalej , niż jego stado .
- Wypatrz sobie jakiegoś , ja mam tamtego . - Po chwili zniknęłam Vylent'owi z oczu . Wybrał sobie pierwszego lepszego jelenia . Kiedy zbliżyłam się do jelenia , ten odsunął się lekko i zaczął biec . Zaczęłam go gonić . Dogoniłam go kiedy , nieuważnie potknął się o kamień . Wbiłam swoje kły w jego szyje , i zaciągnęłam pod drzewo . Vylent również upolował sobie jakiegoś . Po zjedzeniu jeleni , podeszliśmy do pobliskiego jeziorka . Schyliłam się , aby się napić .
- Więc jesteś tu nowy ? - - Zapytałam , chcąc się upewnić ..
- Tak , jestem.. - Odpowiedział , schylając się , żeby się napić . W tym czasie usiadłam w cieniu pod drzewem , ponieważ było strasznie ciepło . Po chwili Vylent usiadł obok mnie .
- Poznałeś tu już kogoś oprócz mnie ? - Zapytałam . Po chwili usłyszałam odpowiedź .

Vylent ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz