poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Od Vylent'a cd Stream

-Wybacz mi. Jestem Vylent . Też jestem tutaj nowy. Przepraszam za atak. Myślałem, że to ktoś nieproszony..
-Nie ma sprawy.
-Możemy stąd iść? Mam tu legowisko i nie chce żeby ktoś tutaj łaził... - Nie byłem zbyt zadowolony, że ktoś chodzi obok, czy też po moim legowisku. Fakt, co chwila mam inny, no ale jednak...
Popatrzyłem na wadere. Była mojego wzrostu. Szare futro i niebieskie fragmenty. Chłodne oczy. Widać było, że rozmowa z nią będzie trudna, że wadera często będzie iść w zaparte. Huh, skąd ja takie rzeczy wiedziałem?
Od niedawna się uczę, a już wiem tyle...
-Dobra, dość tego. Idziesz ze mną na polowanie? - popatrzyła na mnie dość dziwnie.
-Co chcesz? Idziesz czy nie? - warknąłem cicho i ominąłem ją.
- No dobra.
- Na polanie o tej porze są jelenie. Biegiem. - zacząłem biec. Byłem już bardzo głodny...

Stream?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz