sobota, 18 lipca 2015

Od Reven'a cd Kiri

Nagle coś mnie uderzyło i natychmiastowo zasnąłem. Obudziłem się w jakimś starym mieście, a przy mnie leżała Kiri. Po chwili i ona się obudziła. Zaczęła węszyć.
- Czuję jakieś wilki... - powiedziała.
- Więc lepiej się stąd zwijajmy. - powiedziałem.
- Zgadzam się z tobą. - powiedziała. Kiedy się odwróciliśmy stało przed nami czterech ludzi.
- Kiri zaczekaj... Ludzie na nas się gapią. - powiedziałem.
- Po pierwsze, nie jesteśmy ludźmi, a po drugie my się nie takimi tylko patrzymy na Was. - powiedział jeden wilk.
- Skoro nie ludźmi to kim? - zapytałem zdziwiony... Ludzie zwykle nie słyszą naszej rozmowy.
- Wilkami, które tak jakby zmieniają się w ludzi. - odpowiedział drugi.
- Jak to "tak jakby?" - zapytała Kiri.
- To tylko iluzja. Tutaj żyją ludzie i parę takich jak my. Oni nas widzą w postaci wilka zawsze, a ludzie widzą nas teraz w postaci człowieka. - powiedział kolejny.

Kiri?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz