sobota, 11 lipca 2015

Od Rain'a cd Kiri

Cross zamruczał gardłowo i z zadowoleniem, machając ogonem. Przybrał dumną postawę, wypinając pierś i mrużąc oczy. Widziałem, że się uśmiecha.
-Miło cię wreszcie poznać, Kiri. Magic mi o tobie opowiadał.-Uśmiechnąłem się.
-Mi o tobie też... Jesteś Bethą I, prawda?-Spytała nagle. Totalnie o tym zapomniałem. Nie czuję się na bethę. To zbyt... hm... zbyt wysoka ranga, jak na takie podlotka jak ja. Przełknąłem tylko ślinę.
-Tak, ale nie zwracaj na to uwagi. Traktuj mnie jak... kumpla.-Powiedziałem.
-Jak kumpla?-Powtórzyła nieśmiało Kiri. Przytaknąłem.
-Tak. Nie czuję się, jakbym był bethą.-Odchrząknąłem.-Bethą I.-Poprawiłem się.-Kiedy mnie o to zapytałaś... Zapomniałem. Zapomniałem zupełnie, że mam tak wysoką rangę. Nie zasługuję na bethę. Jestem zwyczajnym podlotkiem.-Warknąłem sucho. Cross wyszedł na brzeg i usiadł, obserwując bacznie naszą konwersację.

Kiri?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz