piątek, 17 lipca 2015

Ankieeety!

Uwaga. Niedawno stworzyłem ankietę, która miała stwierdzić, czy pisać głos wilków w formularzu. Większość pewnie sobie pomyślała, że skoro ,,tak'' ma gigantyczną liczbę głosów, to na bank wygra. Ale ja stwierdziłem inaczej. Stwierdziłem, że głos jest w niczym niepotrzebny. Niektórzy mogą mieć problem ze znalezieniem idealnej piosenki pasującej do wilka... Więc... Głos nie będzie w formularzu i tyle :3

Teraz kolejna sprawa... A raczej kolejna ankieta :3 Chodzi mi o szablon... Otóż ostatnio przeglądam sobie wszystkie zakładki... I wydaję mi się, że ta wataha ma nieestetyczny wygląd. Z tym zdaniem, które powstało w mojej głowie, dodaję kolejną ankietę. Tym razem na temat szablonu. Możecie wybrać między szablonami:
nr.1
nr.2
nr.3
Lub też między innymi odpowiedźami:
-Zmień szablon, ale zrób go TY.
-Nie zmieniaj szablonu.

Ostatnia sprawa to... Kolejna ankieta xD Tak, teraz dodam 2 ankiety na raz. Cóż... Chodzi mi o wybór na betę 2. Kandydaci na betę 2 to wszystkie wilki, które są aktywne, czyli te, które piszą regularnie opowiadania. Nie liczą się nowi. Kandydaci będą wybierani bez zgody właściciela. Dlatego, kiedy jakiś wilk wygra, a jego właściciel się nie zgodzi aby być betą 2, w każdej chwili MOŻE ZREZYGNOWAĆ. Kandydatów... Zobaczycie sami ^^

Dzięx za przeczytanie, miłej zabawy w wataszy! I przede wszystkim pisajcie opka :3

~Szakal (Szakalaka, Magic xD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz